Eerste vrije weekend

Tsja dit is dan mijn eerste vrije weekend.
Vrijdag laat klaar met werken , een afspraak om bloemen te leggen daardoor niet door gegaan.
Daarna even rondgezworven om vervolgens op de bank te crashen en daardoor de meetup misgelopen . Zaterdag voor het eerst geen scouting meer ,na onrustige nacht via via in Zeeland aangekomen al waar ik een wandeling heb gemaakt , enkel omgezwikt , en via omweg weer naar huis .
Doet me altijd goed om daar uit te waaien .
Afgelopen nacht pas om 4 uur ofzo in slaap gevallen zou zo graag klaar willen staan voor degene om me heen maar snap dat ik ook geen bergen kan splijten en voor sommige dingen veel geduld nodig heb.
Vandaag dus pas om 1o:30 wakker en een rustige dag gehad .
Ook vandaag weer een knoop doorgehakt en nu mijn hoofd weer leeg is heb ik het gevoel van moe te zijn. Morgen korte dag op de zaak en daarna lekker op het gemak toch mijn huis nog verder gaan poetsen.
Weet niet wat beter is continue door blijven gaan of deze rust die ik nou heb. Wordt er ook moe van en moet oppassen anderen niet gaan te vervelen.
Wens iedereen een fijne week toe .

20120304-204843.jpg

~ door petjesax op maart 4, 2012.

2 Reacties to “Eerste vrije weekend”

  1. Hou je rust. Is beter voor jezelf en anderen.
    Je mag zelf ook genieten hoor!

  2. Pas goed op jezelf. Probeer te vermijden dat je in een negatieve spiraal komt die alleen maar neerwaarts gaat. Een visueze cirkel is lastig te doorbreken, waak hiervoor!

    Probeer het positieve in te zien van de dingen om je heen die wel lukken, die wel goed gaan en put daar je kracht uit! Je kan het! Echt waar!

    Succes met alles en vergeet niet dat ook jij af en toe een schouder nodig hebt in plaats van altijd alleen een schouder te bieden!

Plaats een reactie